søndag 25. oktober 2009

Valg av dreads Studio..

Når man googler "Dreads Oslo" Får man opp 2 Studio , du får opp oss Studio Africa, og det andre studio.
Ved første øyekast ser begge studioene like ut, begge har blogger, begge har ganske likt navn vi ser rett og slett litt like ut. Så tenker man javel de er så like at det er ett fett hvem vi går til? Eller hva?

Fakta er at det andre studio er rett og slett en plagiat av Studio Africa. Hele konspetet er en ripp off av studio africa, ikke en eneste tanke er tenkt selv. Men hey it`s business eller hva. Selvfølgeli skal de også få lov til å ha det samme opplegget. Om de til om med ønsker å ha det samme interiøret som oss så må de få lov til det. Det er ikk det som er poenget mitt.

Men, når så mange mennesker ukentlig sender meg klage E poster , kommer til studioet , forteller om de drøyeste historiene derfra. Føler jeg at det er på tide at dere som har opplevd alt dette forteller om det, det er ingen vits å si det til meg. Jeg kan da ikke gå hen å gjenfortelle historiene. Så jeg foreslår at dere istedet for å sende meg eposter videreformidler det til alle, Så kanskje andre ikke opplever det samme. Til dere som har fått ting ødelagt, dere er mer en velkomne til å få de rettet opp. Ett fett hvor du har fått gjort det vi fikser det for dere. Det er ikke bare bare å dreade et hår, eller sette på extensions. Så hvorfor la noen ufaglærte til å leke med håret. Som lyver på seg erfaring og kunskap de ikke har. Det verste jeg har sett er dreads forlengingene deres. Ikke tar de noe hensyn til det fine tynne håret og setter på så mye løshår at dredsa ryker med klientens eget hår.

Mange som som tøyser med dere er skikkelig "konkurenter" ser ikke på de som det i det hele tatt helt. Jeg startet opp dette firmaet fra null i 2006 og har vokst til å bli nordens største på dreadlocks & hair -extensions og løshår. Vi lever av at kunden kommer tilbake gang på gang år etter år. Studio africa er mye mer enn bare Dreadlocks. Det er veldig synd at det studioet gir oss andre et dårlig rykte.

Selvføgelig kan det være mange som har gode opplevelser derfra men, det er ikke de vi får høre om. Kommentarer til dette inlegget publiseres ikke dersom man ikke oppgir fult navn og bilde.

-f-






Ta en titt på ulike ting vi gjør i Studio som hårforlenginger og og styling.Denne bloggen er kun til Dreads og afrofletter. For utrolige før & etterbilder av hårforlenginger http://studioafrika.blogspot.com
ta en liten titt davel ; )


KnottyGirl *f

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar